Re: Overclocking a Gravis

Autor: Tomasz Krauze (tomk_at_novci2.ae.poznan.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 13:55:32 MET

Kumpel ma płytę Abit ar5 i gravisa, proc intel 166, matrox. Przy
ustawieniu częst płyty na 83, komput chodzi jak złoto dopóki nie odpali
się coś z muzyką (np.gry).
Wtedy się wiesza (komputer, nie kumpel). Próbowaliśmy różne ustawienia
biosu, ale nic z tego. Karta wychodzi z tych testów bez szwanku.
Jak odłaczymy gravisa, wszystko jest ok.

Podobno, nie wiem bo nie próbowałem, na 83 chodzi sound blaster 16.
Poza tym pokazują się już karty dźwiękowe na PCI, one na pewno będą
chodzić na 83.

Tom.