Re: caller ID

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 11:58:44 MET


: Tak wlasnie jest (a wlasciwie: - powinno byc). Tzn. centrala "umiejaca" wyslac
: CID, powinna byc wyposazona w panel uslugowy pozwalajacy na przyjecie i
: wlasciwa interpretacje odpowiedniego polecenia/kodu realizujacego
: enable/disable).

No to sie mylisz. Centrala pracuje na zmodyfikowanym UNIXie i nie ma tam
zadnego panela tylko wpisuje sie do konfiga ciag znakow i co ma wykonac.
Jezeli centrala ma CIDa to chodzi na takim UNIXie o ktorym pisze.
Jesli to ma to sterowanie jest wylacznie przez program. Jedyne panele jakie
do tych central sie dokupuje to billing (normalnie centrala nie ma dyskow)
i kolejne moduly z nowymi przylaczami telefonicznymi.

: Obawiam sie, ze _obecnie_ usluga ta w TPSA nie jest dostepna, ze wzgledu na
: czynniki o ktorych pisalem. Ale dowiedz sie w swoim BOK. Bo to zalezec moze od
: wyposazenia w odpowiednie moduly/oprogramowanie konkretnej centrali.

J.w. bzdury.

: Jezeli wszelkie warunki techniczne sa spelnione, to w zasadzie nie ma innych
: przeszkod (takze prawnych).

A niedawno pisales ze sa ...

--
 Slawomir Sidor


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:07 MET DST