caller ID

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 18:06:08 MET


Hello Krzysztof!

21 Nov 97 21:42, Krzysztof Halasa -> do All:

>> Oczywiscie, ze nie ma konfliktu. Jest to usluga realizowana dla
>> _indywidualnego_ klienta i na _jego_ wyrazne _zyczenie_.

 KH> Tak? Tzn. rozumiem ze moge (oczywiscie w ramach indywidualnej umowy)
 KH> zalatwic to tak, ze jesli bede do kogos dzwonil, to jego centrala
 KH> bedzie wysylac mu moj numer telefonu (metoda callerID)? Oczywiscie z
 KH> gory zgadzam sie na wysylanie go.

W ogolnym zarysie - tak.

 KH> Dobrze by bylo miec mozliwosc zablokowania wysylania przez dodanie
 KH> odpowiedniego kodu przed wykreceniem numeru (np. tonowo).

Tak wlasnie jest (a wlasciwie: - powinno byc). Tzn. centrala "umiejaca" wyslac
CID, powinna byc wyposazona w panel uslugowy pozwalajacy na przyjecie i
wlasciwa interpretacje odpowiedniego polecenia/kodu realizujacego
enable/disable).

 KH> Gdzie sie to zalatwia?

Obawiam sie, ze _obecnie_ usluga ta w TPSA nie jest dostepna, ze wzgledu na
czynniki o ktorych pisalem. Ale dowiedz sie w swoim BOK. Bo to zalezec moze od
wyposazenia w odpowiednie moduly/oprogramowanie konkretnej centrali.
Jezeli wszelkie warunki techniczne sa spelnione, to w zasadzie nie ma innych
przeszkod (takze prawnych).

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:06 MET DST