caller ID

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 17:14:03 MET


Hello RoMan!

22 Nov 97 13:27, RoMan Mandziejewicz -> do Mariusz Mroczkowski:

 RM> A uwazasz, ze Strowger czy KuntaKinte AKA PytaKota potrafia wyslac
 RM> CIDa??? ROTFL!

A gdzie napisalem , ze potrafi ?...
Zapominasz tez, ze usluga "tylko dla wybranych" u jednego i tego samego
operatora zaraz rodzi pytania o kryteria dot. faworyzacji lub dyskryminacji -
radze przemyslec konsekwencje, a takie juz byly przy okazji roznicowania taryfy
dobowej. (TPSA wybronila sie przed UA pod szyldem "eksperyment"...)

A o dostepnosci "tone-dial" na cyfrowych centralach mogles dostatecznie duzo
poczytac na fidowej POL_TEL.POL - wiec nie udawaj durnia, bo wiem, ze czytales.
:)
Mnostwo ludzi opisywalo najrozmaitsze problemy z "tone" (zadanie dodatkowych
oplat, limity, brak sprzetu, oprogramowania, alternatywe 10000nr vs 9000nr +
uslugi itp.) - ze przypomne tylko niektore...

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:06 MET DST