Re: UWAGA !!! - kontrola legalnosci oprogramowania !

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 00:41:22 MET

On 20 Nov 1997 17:50:45 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:

>: Najzabawniejsze jest to, ze jesli komputer jest z np.1996 (ustawa weszla
>: w 1994) to
>: CALE oprogramowanie traktuja jako nielegalne! O ile mi wiadomo, wszelkie
>: licencje programowe pozwalaja na przenoszenie programu z jednego kompa
>: na drugi pod warunkiem skasowania starej. Wiec jesli np. zainstalowalem
>: sobie Win3.11 na AT w 1993 i obecnie mam Pentiuma z Win3.11 to jest to
>: jak najbardziej legalne, czyz nie?
>
>No coz, na potwierdzenie legalnosci powinienes miec odpowiedni papier zwany
>licencja.
> [...]

OD któregoś tam roku. Starsze oprogramowanie można mieć. Tzn.
jest to zgodne z polskim prawem (chyba nazywa się to abolicja czy
coś)

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !
* hasło : Kwachu do piachu !!!