Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Lukasz Rewerenda (lrew_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 17:44:14 MET

On Sun, 23 Nov 1997, Jaroslaw Lis wrote:

> Toz przeciez juz pisalem ze "mission critical" ten problem nie
> dotyczy. Tam sie dziesiec razy oglada i testuje program zanim go sie
> w systemie uruchomi...

Umknął mi oryginalny posting, ale troche mnie Pan zdziwił. Jak
mianowicie wyobraża sobie Pan owe dziesięciokrotne oglądanie i
testowanie programu?

IMHO Nie można przetestować wszystkich możliwych sytuacji, z jakimi spotka
się program i sprzęt. Błąd FDIV występował tylko przy określonych
kombinacjach cyfr. A wszystkich sprawdzić nie można - chyba, że z taką
dokładnością, jak się określa, czy partia 100 000 żarówek jest
udana: bierze się kilkaset i wyświeca przez kilkadziesiąt godzin.

Łukasz Rewerenda