Re: SB AWE 64 - problem

Autor: andrzej (amarian_at_worldnet.att.net)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 18:28:55 MET

kiedy wchodzisz do windows ustawiasz parametry konieczne do midi,
wychodzac z windows nie kasujesz tego wejscia.
kiedy startujesz z dos'u masz inne parametry (dma, int., etc.) z ktorymi
program nie chodzi.
Sprawdz swoj setup, jesli nie potrafisz inaczej to zobacz jak to
ustawia winda
alleluja

--
amm
Radosław  Popowski <mrradek_at_polbox.com> wrote in article
> Witam zainteresowanych.
> Mam taki oto problem: kupilem AWE 64 Value i w DOS-ie nie odtwarza mi w
> grach formatu midi.W Windows wszystko jest w porzadku, ale w czystym
DOS-ie