Drukarki!

Autor: Krzysztof Jagiello (kjagiell_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 23:12:18 MET

Witajcie!!!

Czy pomożecie w takim problemie. Chcę kupić nową drukarkę atramentową
drukującą w kolorze (foto). Mam swoich faworytów HP 690C+, Lexmark 7000 lub
3000, Epson Stylus color 800, i ze dwa Canon-y. Problem jest następującej
natury:
gdzie w Warszawie znajdę sklepy, w których mogę dokonać próbnych wydruków i
wyłonić swojego zwycięzcę. Prosiłbym również o opinię użytkowników,
którzy
używali przynajmniej dwóch z w/w drukarek.

--
Pozdrawiam! Krzysztof Jagiello