Re: Migotanie monitora

Autor: Cezary Kolak (Colok) (Colok_at_ZIMW.Gdynia.PL)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 18:01:29 MET

 mam podobny problem ale tylko jak sąsiad właczy pralkę.
Jedynym rozwiązaniem to kawał stalowej blachy ustawionej eksperymentalnie.
Blacha zredukuje pole magnetyczne.
Nie należy jej stawiać między ekranem a użytkownikiem:)))
Kolak Cezary
Colok_at_ZIMW.Gdynia.PL
ICQ 4972466

Krzysiek napisał(a) w artykule <34665ea6.1178354_at_news.icm.edu.pl>...