Migotanie monitora

Autor: Krzysiek (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 15:52:00 MET

Witam serdecznie

Mam następujące objawy:

Moniotor stoi w pokoju w bloku przed oknem. W momencie włączenia TV w
sąsiednim pokoju zaczyna się delikatne migotanie obrazu po prawej
stronie monitora (szczególnie dobrze widoczne na białym tle). To jest
jeszcze do strawienia.
Po włączeniu 2 komputera ( no i siłą rzeczy monitora) obraz zaczyna
"szaleć". Migotanie nasila się tak, że zaczyna to już przeszkadzać,
dodatkowo pionowe linie, bądż krawędzie okien "falują" sobie, zamiast
być stabilnymi.
Na owym sąsiednim monitorze obserwuje to samo zjawisko.
Experymentowałem z innymi kartami graficznymi, oraz sprawdzałem inne
monitory. Zawsze był efekt migotania.
Im mniejsza częstotliwość odświeżania tym efekt widać silniej.

Niestety nie mogę zmienić miejsca usytuowania monitora. Zresztą
przenosiłem go już w różne miejsca pokoju. Obraz zaczyna robić się
stabilny dopiero w innym pokoju :(.

Czy ktoś z szanownych listowiczów mógłby mi coś poradzić by rozwiązać
ten dokuczliwy problem?

Serdeczne dzięki i pozdrowienia

--
Krzysztof Romanski