Re: Prosze, doradzcie mi jakis dobry monitor

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 13:06:26 MET

=?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Raczek?= napisal (-a) :

> Nie wiem jak jest z jakoscia u CTX-ow (slyszalem niepochlebne opinnie
> o modelach 15 calowych - tyle ze na normalnych kineskopach)
> ale wiem ze warto kupic monitor z Trinitronowym kineskopem
> - raz spojrzysz nie bedziesz chcial patrzec na inne...
> Ja mam Sony 100sx i sobie bardzo chwale. Kosztowal 1400 zl
> Raczej unikalbym Nokii (tych z glosniczkami).
> A cena jest tu tylko jednym z czynnikow.
> Wolisz zaplacic 200 zl mniej i patrzec na tandetny plastik ?

A widziales choc Futury CTX'a ?!? Gdybym Ci go pokazal i zakryl napis CTX to
pewnie dlugo bys sie meczyl z odgadnieciem kto go wyprodukowal a napewno nie
padla by nazwa CTX. W przeciwienstwie do SONY CTX potrafil zrobic bardzo
dobre i rozbudowane OSD i uzyskac jakosc obrazu jakiej nie widzialem na
oryginalnym monitorze SONY (a widzialem zbyt duzo krzywych, nieostrych i
problemami ze zbieznoscia kolorow na prawej krawedzi). Troche mnie to dziwi
bo SONY robi monitory dla ELSA i SGI, ktore sa poprostu rewelacyjne a to co
robia sami dla siebie dosc daleko odbiega od doskonalosci a napewno od tego
co robia dla innych.

Piotrek