Re: Prosze, doradzcie mi jakis dobry monitor

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 12:13:14 MET

Piotr Sobczak wrote in message <199711210910.KAA16690_at_szarik.tch.waw.pl>...

>Polecam CTX Future z kinolem Sony Black Trinitron. Po pierwsze obraz jest
>lepszy niz na oryginalnym Sony, jest tanszy niz Sony czy NEC i ma lepsze
>OSD. Cena okolo 1200 zl + VAT.

Nie wiem jak jest z jakoscia u CTX-ow (slyszalem niepochlebne opinnie
o modelach 15 calowych - tyle ze na normalnych kineskopach)
ale wiem ze warto kupic monitor z Trinitronowym kineskopem
- raz spojrzysz nie bedziesz chcial patrzec na inne...
Ja mam Sony 100sx i sobie bardzo chwale. Kosztowal 1400 zl
Raczej unikalbym Nokii (tych z glosniczkami).
A cena jest tu tylko jednym z czynnikow.
Wolisz zaplacic 200 zl mniej i patrzec na tandetny plastik ?

BTW dlaczego ludzie wola kupic Nexie zamiast Poloneza ?

Pozdrowionka

Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka ICQ: 3668029
mailto:przemek_at_radio.com.pl http://athena.radio.com.pl/~przemek/