Re: z-files

Autor: Michal Kaczmarczyk (mik_at_iname.com)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 17:00:47 MET

On Thu, 20 Nov 1997, Walenty Dariusz Florek wrote:

> Cześć!
> Mam taki problem - dostałem program co się Matlab zowie (ver 5.0), ale
> razem z nim biblioteki wszystkich toolbox-ów. Problem w tym, że setup nie
> widzi tych plików i pomija je przy instalacji (część rozpakowywuje).
> Chciałbym się dowiedzieć czym mogą być one spakowane (nie jest to ZIP i
> chyba GZIP też nie), nigdzie nie ma rzadnego programu rozpakowującego. Jest

Nie jest to ani zip ani gzip ani compress ani nic normalnego. Te głupie
archiwa można poznać po "!!" na początku pliku (jest to jeden znak).

> jeszcze taki plik setup.ini w którym są odnośniki do wszystkich tych
> z-toolbox-ów, ale to są tylko cyferki i nic z nich nie można wywnioskować.

Na szczęście nie są to odnośniki, tylko długości plików, i to używane
tylko do wyświetlania tzw. "progress bar"-u (nie do rozpakowywania).

> Jeżeli ktoś potrafiłby rozwiązać ten problem to prosiłbym o kontakt.

Też miałem kiedyś taki problem... "poprawiłem" setup.ini i działało. W
miejsce długości należy wpisać cokolwiek (najlepiej nie 0, bo instalator
się rzuca - division by zero), nazwy można ściągnąć z samego pliku *.z (są
na jego końcu). Oprócz tego wyrzuciłem z pliku setup.ini wszystkie
niepotrzebne rzeczy (tj. nie związane z samym rozpakowywaniem), żeby mi
się cały program drugi raz nie instalował. Instalator się trochę pluł i
krztusił, ale pliki rozpakował.

Michał Kaczmarczyk mailto:mik_at_iname.com http://student.uci.agh.edu.pl/~kaczmar