Re: GLQuake i Helios 3D

Autor: Pawel Horos (horos_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 13:18:18 MET


On 19 Nov 1997, Michal Malanowicz wrote:

> > Mam male pytanko do posiadaczy akceleratorow na kosciach 3dfx, a w
> > szczegolnosci Heliosa 3D.
> > Kupilem sobie niedawno taka karte, i gdy odpalilem GLQuake'a na ekranie
> > (oprocz tego co powinno byc) pojawiaja sie biale kropki, co wyglada
> > nieszczegolnie. Czasem znikaja, ale nie na dlugo. Czesto wylaza na pasku
> > informacyjnym u dolu ekranu.
>
> Siema.
>
> Zwiazane jest to z czestotliwoscia taktowania chipow 3Dfx. Mozliwe,
> ze dodales sobie linie SET SST_GRXCLK=57 w autoexecu, co
> by podkrecic karte i uzyskac lepszy framerate. Niestety Helios
> nie lubi, gdy sie go podkreca, wiec zalecana jest normalna czestotliwosc
> pracy chipow tzn. 50Mhz. Oszczedziles na karcie 3D i teraz
> masz babo placek. Monsterka da sie np. podkrecic bez zadnych
> krzakow na ekranie do 57Mhz a Pure3D do 60Mhz.
>
> Nie podkrecaj karty a wszystko powinno byc w normie.
>
> --
> Michal Malanowicz
> michal_at_waw.pdi.net
>
>

Wszystko fajnie, ale ja tego Heliosa wcale nie podkrecalem...

Pawel Horos
e-mail: horos_at_prioris.im.pw.edu.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:33:50 MET DST