Re: Jaki monitor?

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 02:17:11 MET

> SONIAKI nie maja zadnych tendencji do robienia >jajek z kolek<.
> Mozesz sobie zmienic wymiar obrazu tak ze prostokat 10 x10 mm narysowany
> w cORELU bedzie mial naprawde 10x10 (kolka tez! :) )
> - naprade bez znieksztalcenia. Tak w dodatku, jesli chodzi o super
> dokladnosc w wyswietlaniu, to mozna zmienic parametry obrazu, tak aby
> byl 'do srodka', niweluje to ew. znieksztalcenie wynikajace z katu
> patrzenia na obraz monitora.

A czy mozesz co powiedziec o monitorach (15'')
        Sony 100sft
        Nokia 449Xa
Takie monitory sa oferowane w mojej okolicy. Jeszcze nie
sprawdzalem organoleptycznie ale moze ogolnie wiadomo, ze
sa jakies lepsze i od nich nalezy zaczac ?
Podsumowujac, jakie 15'' Trinitrony sa naprawde seperowe ?
A moze nie Trinitron a np. PanaFlat Panasonika ? (chociaz czytam,
wlasnie parametry i raczej nie zwlaja z nog...)

                        Piotr Przylucki