Re: Jaki monitor?

Autor: Bizon (bizontm_at_polbox.com)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 18:08:29 MET

On 20 Nov 1997 01:17:11 GMT, "Piotr Przyłucki"
<piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A czy mozesz co powiedziec o monitorach (15'')
> Sony 100sft
> Nokia 449Xa
>Takie monitory sa oferowane w mojej okolicy. Jeszcze nie
>sprawdzalem organoleptycznie ale moze ogolnie wiadomo, ze
>sa jakies lepsze i od nich nalezy zaczac ?
>Podsumowujac, jakie 15'' Trinitrony sa naprawde seperowe ?
>A moze nie Trinitron a np. PanaFlat Panasonika ? (chociaz czytam,
>wlasnie parametry i raczej nie zwlaja z nog...)

Ja znam zajebisty!!! monitor 15"
Jest on dostepny w firmie Vobis , nazywa sie Highscreen MS 15 AX
parametry :
kineskop - CromaClear NEC LE 15" (35cm widzialne)
plamka 0.25 !!!!!
rozdz. max 1280x1024 chyba przy 65
                1024x768 przy 85
sterowanie : P&P , cyfrowe OSD
normy - m.in. TCO'95
wbudowane : glosniki , gniazdo sluchawek i mikrofon

Sam byl go kupil , ale nie mam kasy. Aha CENA : kolo 1300zl (z vat).
dane pochodza z katalogu Vobisu.

Pozdrowienia

http://www.polbox.com/b/bizontm
rower,muzyka,nba,grafika + humor