Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 13:10:24 MET

slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl (Slawomir Marczynski) wrote:

>Zmuszanie kogokolwiek do szczekania jest ponizej mojej godnosci osobistej.
>Jak widac nie wszystcy ludzie sa tacy sami 8-L A nawiasem mowiac, wolno ci
>pisac, ze to co ja pisze to belkot (sic!). Tak samo jak mi wolno pisac, ze
>to ze ty piszesz ze ja pisze (tak jak w "17 mgnien wiosny") jest idiotyzmem.
>I tak bez konca. Tyle, ze jak do tej pory to wlasnie tobie zabraklo
>argumentow merytorycznych jako pierwszemu... (no i dalem sie sprowokowac ;-)
>A dyskusja robi sie od rzeczy i malo interesujaca dla reszty listowiczow.

>Slawomir Marczynski (Mr)

jak doskonale wiesz, Karpio pracuje w firmie sprzedajacej komputery.
moga go spotkac dwa warianty
1.intel znowu obniza ceny za niepelnowartosciowy procesor, wtedy maleje obrot.
    dlatego maleje tez zysk, Karpio traci.
2.intel nie obniza cen, to niektorzy bardziej wkurzeni klienci kupuja
    drozsze penitumII i PRO(na wymarciu). w tym momencie Karpio
    ma dodatkowy zysk, z uwagi wzrostu obrotu.

ps: mam nadzieje ze przywolany do tablicy nie bedzie probowal
    wymusic na mnie odglosow wydawanych przez ulubiencow krynologow :)