Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 15:40:49 MET

On 19 Nov 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

> jak doskonale wiesz, Karpio pracuje w firmie sprzedajacej komputery.
> moga go spotkac dwa warianty
> 1.intel znowu obniza ceny za niepelnowartosciowy procesor, wtedy maleje obrot.
> dlatego maleje tez zysk, Karpio traci.
> 2.intel nie obniza cen, to niektorzy bardziej wkurzeni klienci kupuja
> drozsze penitumII i PRO(na wymarciu). w tym momencie Karpio
> ma dodatkowy zysk, z uwagi wzrostu obrotu.
>
> ps: mam nadzieje ze przywolany do tablicy nie bedzie probowal
> wymusic na mnie odglosow wydawanych przez ulubiencow krynologow :)

Wiesz mysle ze przesadzacie z tym bledem wszyscy. Mnie on po prostu wali -
a jeszcze bardziej mnie zaczelo to wszystko walic w momencie kiedy wyszla
poprawka na linuxa, nie dopuszczajaca wykonania takiego rozkazu.
Procesorow przewinelo mi sie przez rece kilkadziesiat juz i nie ma
lepszych niz Intele wszystko inne est kicha.

                                                Jurand