Re: Problem z Pascalem i Pentium II

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 12:42:31 MET

"Karpierz" <karpierz_at_inter.intertele.pl> wrote:

>Grzesku Kochany ! (przepraszam za poufalosc...)
>
>Wiadomo ze OS/2 bije na glowe Windowsy :), ale w tym przypadku
>naprawde zawinil Borland ! :)

dobra. juz do mnie dotarlo :)))

>M$ jest czysty jak LZA !!! hehe
>
>Gdybys zobaczyl jak jest napisana funkcja delay () /w C ale chyba w
>Pascalu tak samo/ sprawa bylaby dla Ciebie jasna.

fakt. nie zagladalem do tej funkcji.

>Po prostu pierwsze jej wywolanie liczy czas wykonania instrukcji
>assemblerowej i w ten sposob ma baze przy nastepnych wywolaniach
>do obliczenia ilosci cykli petelki dla okreslonej liczby mikrosekund no i
>gdy
>procesor za szybki wychodzi mu ze ten czas jest 0 i przy wywolaniu
>delay ()-a ilosc cykli do wykonania = ilosc mikrosekund / 0 i BACH ! :).
>Patch chyba polega na tym ze zwiekszono ilosc instrukcji w petelce
>delaya () i w ten sposob czas cyklu stal sie > 0. Ale ciekawe czy gdy
>bedzie Pentium 1000MHz znow sie nie sypnie hehe :).

kurcze. to oni nie robia proby wstepnej poprzez synchronizacje z zegarem
systemowym ? lame :( a to by zalatwilo sprawe. chyba musza sie czegos
nauczyc od demiarzy.

>Uff.. jak to milo, ze nie tylko polskim programistom zdazaja sie knoty :))

ja bym tam wolal by knoty zdazaly sie tylko polskim programistom :)
bo teraz musze uzywac (czasami) knota z wiadomej firmy, ktory to knot
przez pomylke nazwali systemem. brrrr.....