Re: Windows szybsze od Linuxa!

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 16:04:10 MET

Stanislaw Pasko, sp174751_at_zodiac2.mimuw.edu.pl says...
<...>
> Facet ... nie pieprz tylko mysl..

Kolejny agresywny baran- wielbiciel liuxa, poczytaj ciołku co napisałem
wcześniej bo nie chce mi się dla ciebe robić tego jeszcze raz.
Pozatym i tak potwierdzasz to so pisze:
ja napisałem TYLKO,że FAT32 (i fat16)jest szybsze od ext2 (fat16 jest szybsze od fat32 co
z relacji przechodniści wynika ,że fat16 > fat32 > ext2 - chodzi oczywiście o szybkość
) ja NIC, zngbyr ,nie pisałem o możliwoœciach etc. zanim zaczniesz się pienić
PRZECZYTJ UWAŻNIE to pomaga !

--
Bartosz Walecki
Nick: barti