Re: Problem z Pascalem i Pentium II

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 11:24:19 MET

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Nie to błą w Borland Pascalu7 (może też we wcześniejszych wersjach). Jest na to
>patch, Polsce dostępny pod
>ftp://ftp.icm.edu.pl/vol/d1/garbo/pc/turbspec/bp7patch.zip
>
>Błąd polega na tym że dla zbyt szybkich procesorów (chyba powyżej Pentium 133),
>funkcja Delay Pascala wiesza komputer.

>Jacek Piskozub

dobre sobie. blad w pascalu. pentiumy mialy byc zgodne z 486. i co ?
okazuje sie ze to co bylo legalne w 486, jest nielegalne na pentiumie.

bardzo mi to przypomina reakcje microsoftu. jak sie komputer wiesza
to nie jest wina windowsow, lecz aplikacji. a co bylo w reklamach ?
jakies bredzenie o ochronie pamieci.

ps: to drugie to w ramach bliskiego przykladu :) wiem ze nie na temat.