Re: Problem z Pascalem i Pentium II

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 12:40:41 MET

Michal Kaczmarczyk wrote:

> Błąd w procesorze? hehehe... -> wymienić procesor!

Nie to błą w Borland Pascalu7 (może też we wcześniejszych wersjach). Jest na to
patch, Polsce dostępny pod
ftp://ftp.icm.edu.pl/vol/d1/garbo/pc/turbspec/bp7patch.zip

Błąd polega na tym że dla zbyt szybkich procesorów (chyba powyżej Pentium 133),
funkcja Delay Pascala wiesza komputer.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl