Re: Windows szybsze od Linuxa!

Autor: Piotr Gackiewicz (gacek_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 00:14:24 MET

Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl) wrote:
: Piotr Gackiewicz, gacek_at_ds14.agh.edu.pl says...

: > Zaraz, zaraz, z czego się tutaj śmiać? Z tego, co wiem, Mesa nie obsługuje
: > dopalaczy 3D, a w to, że GLQuake na NT 4.0 bez takowego wyciąga 47 fps za
: > ch... nie uwierzę...
: >
: > Jak coś porównywać, to rozsądnie... a nie pisać pierdoły.
: Gacek, że tak powiem, poczytaj dokładnie co gość napisał i sam nie pisz głupot :)))

A ty czytałeś dokładnie, co on napisał i co ja napisałem? MESA nie obsługuje
DOPALACZY 3D. To znaczy, że te 20 fps szło BEZ DOPALACZA. To znaczy że te 20
fps to wynik działania samego procesora i karty. To znaczy że porównanie
było do dupy!!!! Porównajcie GLQuake BEZ 3DFXów! Wtedy się pośmiejemy...

Gacek.