Re: VideoHighway !!!

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 00:00:09 MET

On Sat, 15 Nov 1997 23:58:35 GMT, lawa_at_priv.onet.pl (Andrzej
Ława) wrote:

> [...]
[....]

>Jak znajdę ten świstek, to może tam coś bedzie interesującego.

Świstek znalazłem. Były tam tylko kontakty w Czechach (telefon,
faxy, adres itp) w tym adres strony WWW: http://www.3stars.cz

Niestety: żadnych polskich kontaktów, ale może na ich stronie coś
będzie ?

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !
* hasło : Kwachu do piachu !!!