Re: Jak to jest z CD-RW?

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 23:59:26 MET

On Sat, 15 Nov 1997 00:32:15 GMT, popej_at_friko.onet.pl (Andrzej
Popowski) wrote:

>Wlasnie zebralem wszystkie komponenty do wykonania testu:
>naped CD-RW Philips CDD 3610
>plytka CD-RW Verbatim DataLifePlus
>naped Samsung 24x

>nagrywarka ma klopoty z odczytem :-(
>Teraz bede sie glowil, co zrobic z tym Philipsem.

A kiedy kupowałeś ? Bo pierwsza seria (beta ;) miała jeszcze
niedopracowany firmware. Z tego co słyszałem te napędy mają
firmware na flaszce więc można ewentualnie uaktualnić.

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !
* hasło : Kwachu do piachu !!!