Re: Jak to jest z CD-RW?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 01:32:15 MET

Wed, 12 Nov 1997 15:11:52 +0100, Maciej Bartkowiak
<mbartkow_at_et.put.poznan.pl> piszesz:

>[...]
>
>Chyba na razie tylko najnowsze napedy Philipsa.

Wlasnie zebralem wszystkie komponenty do wykonania testu:
naped CD-RW Philips CDD 3610
plytka CD-RW Verbatim DataLifePlus
naped Samsung 24x

Okazalo sie, ze Samsung czyta CD-RW, tak na oko z predkoscia 2x, a
nagrywarka ma klopoty z odczytem :-(
Teraz bede sie glowil, co zrobic z tym Philipsem.

Co do odczytu, to nie tylko nosnik jest wazny, ale i format zapisu.
Zwykly CD-ROM moze miec klopoty z odczytem zapisu pakietowego lub nie
zamknietych sesji. Ja do testu zrobilem CD-Copy z dysku z danymi.

[nieco pozniej]
Skasowalem caly CD-RW i nagralem na niego 6 minut audio. Tym razem
Philips odtworzyl audio a takze odczytal (DAE) bez bledu :-)

Samsung tez odtwarza, ale zachowuje sie nieco glupio, nie reaguje na
klawisz Play.

Odtwarzacze audio, Marantz 63se i stary Pionier, niestety nie widza
plytki CD-RW.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski