Re: problem z fdisk

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 23:59:24 MET

On Fri, 14 Nov 1997 11:23:58 +0100, Mariusz Krukowski
<kruk_at_it.pl> wrote:

>Z tego co pamietam, to kolejny wynalazek Microsoftu - po
>prostu zalozono, ze na dysku moze byc jedna partycja
>primary, a reszta jako extended i partycje logiczne.

Kiedyś miałem przez jakiś czas dwie primary na drugim dysku i W95
strasznie pluła (al czasem działała). IMNSHO "lekkie" przegięcie
ze strony M$. Co im przeszkadza kilka partycji primary ?????

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !
* hasło : Kwachu do piachu !!!