Re: Zworki w karcie I/O

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 16:50:08 MET

Marcin Glenszczyk, glenszcz_at_helios.cto.us.edu.pl says...
> Witam...
>
> Dzieki wszystkim ktorzy poprzednio odpowiedzieli mi na moje pytanie o drugi
> port drukarkowy. Jednak nie moglo to byc takie proste...
>
> Otoz mam I/O'lke i musze ja skonfigurowac tak zeby wszystko bylo wylaczone
> oprocz portu drukarki, a sam port byl na drugim przerwaniu. Jak sie mozna
> domyslec opisu jumperkow brak...
>
> Czy moze ktos moglby mi napisac jak to przestawic? Karta ma 6 jumperow
> JP2, ktore mozna ustawic 1-2 lub 2-3 i 9 jumperow JP3 ustawialnych na
> ON/OFF. Glowny chip to Winbond W83757F. Metoda prob i bledow odpada, bo
> [...]
Jeżeli karta jest 8 bitowa to możliwe, że masz takš jak ja jest to karta
IO wraz z staruteńkš kartš graficzna Hrcules (HGC), brak reakcji ze strony karty
graficznej przemawia za tym, że tak jest.Co do juperów to będziesz miał
niemały problem:
1.Ja nie wiem czy Herculesa można na takiej karcie wyłšczyć jeżeli nie to raczej
do niczgo się ta karta Tobie nie przyda.
2.Nie mam i nie wiem czy można gdzieœ zdobyć "zworkologię" do tej karty.

--
Bartosz Walecki
Nick: barti