Zworki w karcie I/O

Autor: Marcin Glenszczyk (glenszcz_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 10:52:17 MET

Witam...

Dzieki wszystkim ktorzy poprzednio odpowiedzieli mi na moje pytanie o drugi
port drukarkowy. Jednak nie moglo to byc takie proste...

Otoz mam I/O'lke i musze ja skonfigurowac tak zeby wszystko bylo wylaczone
oprocz portu drukarki, a sam port byl na drugim przerwaniu. Jak sie mozna
domyslec opisu jumperkow brak...

Czy moze ktos moglby mi napisac jak to przestawic? Karta ma 6 jumperow
JP2, ktore mozna ustawic 1-2 lub 2-3 i 9 jumperow JP3 ustawialnych na
ON/OFF. Glowny chip to Winbond W83757F. Metoda prob i bledow odpada, bo
po wsadzeniu karty do komputera w ogole nie ma zadnego obrazu z karty
graficznej, calkiem mozliwe, ze jest jakis konflikt albo po prostu IO'lka
jest padnieta... Z gory wielkie dzieki za wszelkie rady.

Booger.

 _____ _/ _/ _/ ______/ ____/ _ _/ bOOGER - trader in aBT!
 _ _ / _ / _ \_ _ _____ /\___ _ simply streets ahead!
/ / / / / / / / / / / student of computer science