Re: Problem z modemem: Data compression off or unknown.

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 13:14:38 MET

Jezeli masz drivery Modem Standartowy to tam nie da sie wlaczyc
kompresji => rozwiazanie Sciagnac drivery z 3com'a (USR jakis cas temu
polaczyl sie z 3com'em)
http://www.3com.com/client/pcd/products/soft-main.html

On Sat, 15 Nov 1997 15:56:50 GMT, pawel.szczecinski_at_ceti.com.pl (Pawel
Szczecinski) wrote:

>Mam modem USR Sportster 33.6 ext. Od pewnego czasu zauwazylem,
>ze w pliku MODEMLOG.TXT w katalogu Windows pokazuje mi cos takiego:
>"11.13.97 22:34 (...) Data compression off or unknown"
>
>Mam następujące pytania:
>1. Dlaczego nie włącza mi kompresji?
>2. Moze jednak kompresja dziala, tylko Windows źle ją wykrywa?
>
>Poza tym siec chodzi strasznie wolno. Przede wszystkim strony WWW.
>Łącze sie przez TP SA. Teraz testuje połączenie przez ZigZag i tam
>rzeczywiscie działa _duzo_ szybciej, ale wciaz pokazuje brak kompresji.
>
>PS. Testowalem to na dwoch USRach ext !!!

> [...]

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
Don't waste your time on smileys. Go gib something.
Maybe I'm not a smart man... but I know what a fiend is...