Problem z modemem: Data compression off or unknown.

Autor: Pawel Szczecinski (pawel.szczecinski_at_ceti.com.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 16:56:50 MET

Mam modem USR Sportster 33.6 ext. Od pewnego czasu zauwazylem,
ze w pliku MODEMLOG.TXT w katalogu Windows pokazuje mi cos takiego:
"11.13.97 22:34 (...) Data compression off or unknown"

Mam następujące pytania:
1. Dlaczego nie włącza mi kompresji?
2. Moze jednak kompresja dziala, tylko Windows źle ją wykrywa?

Poza tym siec chodzi strasznie wolno. Przede wszystkim strony WWW.
Łącze sie przez TP SA. Teraz testuje połączenie przez ZigZag i tam
rzeczywiscie działa _duzo_ szybciej, ale wciaz pokazuje brak kompresji.

PS. Testowalem to na dwoch USRach ext !!!

POMOZCIE !!!!!