Re: skasowany BIOS

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 13:18:48 MET

On Mon, 17 Nov 1997 08:00:56 +0100, "WiLD THiNG"
<wildie_at_optimus.wroc.pl> wrote:

> Mam taki "drobny" problemik z BIOSem, mianowicie chodzi o BIOS Awarda do
>plyty Soyo 5TF, po zapisaniu nowego BIOSu maszyna nie startuje, proby
>wczytania Boot BIOSu, wg instrukcji Awarda, sie nie powiodly, tylko
>piszczy.... POMOZCIE

Mialem to samo. BIOS niby mial byc samonaprawialny, zrobilem wszystko
wedlug instrukcji ozywiania ale efekt byl taki, ze po wlaczeniu kompa
ten wydaje z siebie dluzsze piski w regularnych odstepach. Skonczylo
sie to niestety wizyta w serwisie.

Mariusz Studzinski

Cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl