Konfiguracja karty dźwiękowej

Autor: Tomasz Lisowski (stotpk_at_szczecin.top.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 08:23:30 MET

Mam kartę dźwiękową Genius Sound Maker 3Dx z software'owym
Wavetablem. Przestawiłem zworki tak, aby nie uzywał wewnętrznego
wzmacniacza (mam aktywne głośniki) i zainstalowałem kartę w slocie ISA.
Okazało się, że płytki Audio z CD-ROMU są odtwarzane prawidłowo, ale
w Win95 pliki WAV nie chcą się odgrywać (albo nic się nie dzieje, albo
krótki zgrzyt w głośnikach i cisza). Zaznaczam, że w DOS-ie gry działają
poprawnie, więc jest problem z konfiguracją pod Win95.

Żadnych konfliktów sprzętowych nie ma. Próbowałem użyć każdej ze
standardowo ustawionych konfiguracji i bez rezultatu.
Być może powinienem zrezygnować z konfiguracji automatycznej i
ręcznie próbować zmieniać parametry.

Czy ktoś mógłby podpowiedzieć
strategię takiego poszukiwania "na chybił trafił", gdyż parametrów jest
kilka, a możliwości ustawień jeszcze więcej.

Acha, jeszcze jedno... Mój komputer to 486 DX4/100 z 32 MB RAM, kartą
graficzną STB Nitro 3D 4MB, dyskiem twardym 850 MB i resztą
standardowego wyposażenia (żadnych innych kart rozszerzających oprócz
wspomnianej felernej karty dźwiękowej)

--
Tomasz Lisowski
e-mail: tlis_at_ikar.fiz.univ.szczecin.pl