Re: Konfiguracja karty dźwiękowej

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu_srv.ualberta.ca)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 10:22:24 MET

Tomasz Lisowski wrote in message <01bcf32a$151672e0$a58dccc2_at_tpk02>...
>Mam kartę dźwiękową Genius Sound Maker 3Dx z software'owym
>Wavetablem.

>Acha, jeszcze jedno... Mój komputer to 486 DX4/100 z 32 MB RAM, kartą
>graficzną STB Nitro 3D 4MB, dyskiem twardym 850 MB i resztą

Nie dalej jak w sobote byl u mnie facet z reklamacja: sprzedalem mu moje
stare 486DX33, a on wstawil tam karte dzwiekowa (Acer PnP, modelu nie
pamietam). Tez mu wszystko chodzilo oprocz plikow *.wav. Po zbadaniu
roznych wariantow problem rozwiazalem ustawiajac opcje "Single mode DMA".

Sprawdz czy taka opcja jest u Ciebie, a ja mam przy okazji pare pytan do
fachowcow:

1. Czy "Single mode DMA" jest rownowazne wylaczeniu duplexu (tylko taka
opcja jest np. w moim SB16)?

2. Dlaczego program instalujacy oryginalne drivery nie widzial problemu? Na
innych PC-tach ponoc nie bylo klopotow.

3. Czy CD-player i podobne programy steruja tylko mechanika CDROM-u, czy
tez obciazaja procesor przetwarzaniem dzwieku?

Pozdrawiam
Andrzej