Re: Cdn. Nima CD-roma

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 23:12:37 MET

AWid <awid_at_polbox.pl> napisał(a) w artykule
<345f699e.3728836_at_148.81.209.14>...
Osiecki) wrote:

> Niestety !
> Niestety nadal ten sam problem.
> Próbowałem podawać adres w config.sysie (DEVICE=C:\TEAC\TEAC_CDI.SYS
/D:TEAC-CDI /P:S-M)
> i dalej kiszka.
> Zupełnie brakło mi koncepcji
> AWid
Czesc!

Mnie tez zabraklo i cd-rom lezy do dzisiaj w szafie. Jak znajdziesz
rozwiazanie to napisz. Mialem takie same komunikaty, ze nie widzi
plytki (sam naped byl widoczny i w niczym to nie przeszkadzalo do poki
nie chcialem skorzystac z napedu. Po wlozeniu plytki rozpedzal sie
i...i dalej wolal o plytke, tak bylo zarowno pod W95 jak i DOS'em.
Wywalilem i wsadzilem poprzedni wolniejszy naped.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net