NCommunicator 4.03

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 15:38:54 MET

Powoli juz opanowuje ten program, ale mam pare pytan (bo sa pewne
roznice w stosunku do NNavigatora). Pytania dotycza Newsow:

1. Czy mozna ustawic, aby po wejsciu na grupe dyskusyjna, pokazywala sie
struktura listow (tzn. takie drzewo, pokazujace, ktory list odpowiada na
ktory), ale zeby wszystkie thready byly "pootwierane", bo u mnie sa
zawsze "pozwijane" i musze je wszystkie po kolei otwierac.
2. Zdaje sie, ze w NNavigatorze, nie dosc, ze thready byly porozwijane,
to jeszcze dodatkowo ustawione alfabetycznie. Czy tez tak sie da ? (bo
jak klikne, na sortowanie wg. sendera to struktura drzewa mi znika)

--
 W O O K I E