Re: Scala MM 200 - HELP !!!

Autor: Eryk Rogozinski (dago_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 01:04:36 MET

ICM wrote:

> Ustawianie czasu startu strony to (timing), natomiast jak chcesz żeby
> strona stała jakiœ czas, to musisz zrobić dwie bliŸniacze strony. Teraz
> czas postoju ustawiasz timingiem tej drugiejstrony.

Wojtkowi chyba raczej chodzilo o to aby strona ukazywala o okreslonej
porze. Faktycznie ARAM ma racje tylko Info Channel ma te mozliwosc
i nie jest to wersja sieciowa ale normalna SCALA z opcja schedule
(czy cos takiego), dzieki ktorej mozna wlaczac strony w okreslone dni
tygodnia, miesiaca itp. Problem w tym, ze nie slyszalem o wersji
Info Channel na PC, a tylko na Amige.

--
Eryk Rogozinski
dago_at_kki.net.pl