Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 15:26:35 MET

Zbigniew Olearczyk wrote:

> On 15 Nov 97 at 12:29, Grzegorz Szyszlo pisal(a):

Skoro juz o tym mowa to opowiem krotka historyjke, ktora przydazyla mi
sie w 2 klasie LO. Pod koniec semestru, chcialem zaliczac na szostke, i
panie od informatyki powiedziala, ze bede zaliczal z TAG-a. Usiedlismy
przy komputerze i pani powiedziala: "OK. Ja potrafie zrobic to, to, to i
to. Pokaz mi cos innego". W zwiazku z tym zaczalem "czarowac" na jej
oczach, i co chwila bylo "ooo, to tak mozna ? Poczekaj, zapisze sobie".

--
 W O O K I E