Re: Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?

Autor: Arkadiusz Florczak (florate_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 15:32:08 MET

On Sat, 15 Nov 1997 23:51:19 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek
Sitowski) wrote:

>Od dawna już przedstawiciele sieci kablowych zapowiadali, że będą
>udostępniać dostęp do Internetu przez swe łącza. Na zapowiedziach się
>skończyło, bo nawet jeżeli gdzieś taką możliwość udostępniono, to na
>zasadzie wyjątku - ja przynajmniej o działającym obecnie w Polsce
>dostępie do Sieci dla abonentów kablówek nie słyszałem.
>Podobno technologia kablowa pozwala na taki dostęp. Klientów firmy
>takie miałyby multum, jak sądzę. Dlaczego więc ciągle słyszymy tylko
>obietnice? Czy ktoś wiedzący coś więcej na ten temat zechciałby
>podzielić się tą wiedzą?

> [...]
 Witam!!
Do napisania kilku uwag dotyczących internetu w łodzkiej kablówce
sprowokowały mnie opinie pana Adama Lesienia .
Zdecydowałem się podłączyć w ten sposób kupując modem na raty ,choć
jest to znaczący wydatek w budżecie.Gdy przypominałem sobie moje
łączenie przez TPSA , podjąłem decyzję . Tyle wstępu .
Natomiast zdziwiły mnie pretensje pana Adama . Czyżby chciał , żeby
ktoś mu sprezentował taki modem ?
Ma pretensje,że wykorzystano pieniądze abonentów kablówki(czyli nasze)
do budowy stacji , kanalu zwrotnego i itd. Może chętni powinni sami w
to zainwestować ?
Tym bardziej,że część tych urządzeń w przyszłości będzie służyła
wszystkim użytkownikom kablówki np.newsy z internetu dla tv.
Pan Adam pisze , że nic pomysłodawcy nie robią aby zwiększyła się
liczba użytkowników .Oczywiście nie jest to prawda,ponieważ od kilku
miesięcy " idą " info. w kablówce na temat podłączenia do internetu .
Czy może wolałby p. spotkania koła gospodyń wiejskich z tematami :
Jakie korzyści daje internet ?
Przepraszam wszystkich za przydługi wywód,ale nie mogę spokojnie
siedzieć,gdy ktoś zachowuje się jak przysłowiowy - PIES OGRODNIKA.
A nazywanie ludzi - którzy próbują zrobic coś nowego ,
nietypowego-kliką,,jest pomówieniem . Domyślam się,że jest pan młodym
człowiekiem i nie powinny pana rzeczy nowe przerażać .
Czy pan,jako mieszkaniec tego osiedla coś zrobił,aby było więcej
" pionierów " takiego połączenia ? Czy tylko marudził ?
Wiem , że wszystkie nowości są za drogie ale generalnie i tak
bardziej opłacające się niż łaczenia przez TPSA-brrrrrrrrrrrrr .
Panie Adamie więcej luzu,no i trzeba skladać pieniądze najlepiej do
skarpety .
Pozdrawiam Wszystkich.
Arkadiusz Florczak -przyszły użytkownik internetu łódzkiej kablówki .
flor_at_friko.onet.pl
florate_at_polbox.com
tomkill_at_kki.net.pl