Re: Zmiana predkosci modemu.

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 05:11:41 MET

Maciej Soinski wrote:

> Czolem !
> Zastanawiam sie czy mozna w trakcie polaczenia zmieniac recznie predkosc.
> Chodzi mi o to, aby rozpoczynac polaczenie np. na 9600 a po uzyskaniu
> polaczenia przyspieszyc recznie na 19200.
> Problem dotyczy mojego USR Sportstera Int. 33600, ktory przy ustawieniu
> predkosci na 9600 laczy sie za pierwszym razem, a przy ustawieniu predkosci
> na 19200 i wiecej udaje mi sie polaczyc dopiero za 20 - 30 (sic!) razem.

Prędkość połączenia jest zależna od jakości linii. Jeśli linia jest
wystarczająco czysta to modem sam podciągnie do najszybszej możliwej. To, że
tak trudno ci się połączyć na wyższej może oznaczać, że linia jest na
multiplekserze, wówczas tylko można mieć pretensje do TPSA i żądać zmiany
sposobu podłączenia (powinieneś do tego zarejsetrować u nich modem).

pozdrówka

    Przem

--
Przemysław Kowalczyk     |  Technical University of Gdańsk   |
przemkow_at_polbox.com      |               E T I               |