Zmiana predkosci modemu.

Autor: Maciej Soinski (indikom_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 02:05:12 MET

Czolem !
Zastanawiam sie czy mozna w trakcie polaczenia zmieniac recznie predkosc.
Chodzi mi o to, aby rozpoczynac polaczenie np. na 9600 a po uzyskaniu
polaczenia przyspieszyc recznie na 19200.
Problem dotyczy mojego USR Sportstera Int. 33600, ktory przy ustawieniu
predkosci na 9600 laczy sie za pierwszym razem, a przy ustawieniu predkosci
na 19200 i wiecej udaje mi sie polaczyc dopiero za 20 - 30 (sic!) razem.

--
Maciej Soinski  <indikom_at_polbox.com>