Re: Jak skonfigurowac Communicatora do ISO-8859-2?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Nov 1997 - 23:25:34 MET

[...]
> Ok, pytenie bylo troche niescisle.
> Chodzi mi dokladnie o konfiguracje poczty, abym wysylal w ISO-8892-2.
> W preferencjach wszystko (chyba) ustawilem:
> Encoding: Central European, Czcionki z CE, wszystko jako Default...
> I jak cos wysle z polskimi znaczkami, to dostaje komunikat (od Robota),
> ze cos nie tak z moim kodowaniem :(

Jeszcze jedna 'zbłąkana owieczka' ...
W Navigatorze ustaw view/encoding/ISO-8859-2 (i set default).
W Messengerze ustaw view/encoding/Windows-1250.
Będzie działać, a dlaczego Netscape tak to zorganizował, mnie nie
pytaj...

Jak możesz łatwo sprawdzić, używam N4.03 i chyba działa:
ąĄśŚżŻźŹ itd.

Jacek Fiok
jfiok_at_kki.net.pl