Re: CD-ROM - niektore plyty wyja - dlaczego?

Autor: Grzegorz Redlarski (gred-no-spam_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 12:23:41 MET

On Wed, 12 Nov 1997 23:49:42 +0100, "Radosław Popowski"
<mrradek_at_polbox.com> wrote:

> Czesc
>Ja mialem podobny problem ( CD-ROM AZTECH 8X ). Ktos wgrupie poradzil mi,
>abym przzeczyscil optyke plyta czzyszczaca lub wacikiem z czystym
>spirytusem. Rozebralem sprzet i potraktowalem go spirytusem - pomoglo
>natychmiast. Teraz czyta mi wszystkie plyty.

Zanim go rozkrecisz, mozesz sprobowac przedmuchac. Mozna to zrobic
wezykiem igielitowym skierowanym z malej odleglosci na soczewke. Radze
wziac dluzszy, co by nie napluc ;-). U mnie pomoglo.

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred@::amg.gda.pl (iso8859-2)
http://www.amg.gda.pl/~gred/