Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 15:11:17 MET

On Sun, 9 Nov 1997 02:15:53 +0100 (CET), Krzysztof Halasa wrote:

>No to powiedz _jakiej_ firmy support chcesz, to sie zastanowie, i byc
>moze przesle Ci oferte.
>
>Chyba ze po prostu nie chcesz w ogole zadnego supportu Linux'a,
>to po prostu napisz.

mozna przeciez kupic komercyjna dystrybucje Linuxa
wraz z suportem (np. od Caldery)

i jeszcze jedno - plataly sie w tym wa~tku idiotyzmy
w rodzju "trudno o specjalistow od linuxa w przeciwienstwie do NT"
Sedno w tym ze administratorem systemu nie zostaje sie
(jak niektorzy chca wierzyc) po trzymiesiecznym kursie,
a popularnosc NT jest zbyt krotkiej daty, aby zdazylo
sie wytworzyc duze srodowisko "natywnych" adminow wNT.
W ogromnej wiekszosci przypadkow mamy do czynienia
z sytuacja "dupa nie fachowiec" albo "fachowiec ktory
przyszedl ze swiata u*x". Ten drugi oczywiscie z linuxem
swietnie sobie poradzi, zas ten pierwszy ...

Grego

--
Gregorio Kus  Grego_at_RMnet.it  root_at_amk.rmnet.it  root_at_wep.cust.fnc.net