Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 15:51:00 MET
Hello Robert!
10 Nov 97 15:21, Robert Slaski -> do All:
RS> przychodzi do mnie czlowiek, mowi ze karta dzwiekowa mu nie gra i
RS> podaje numery przerwan, DMA, system na jakim pracuje, wlozone karty
RS> rozszerzen, brak konfliktow itp, to OSTATNIA rzecza, o jaka go zapytam
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
RS> bedzie to czy wetknal wtyczke od glosnikow...
To niedobrze, - bo nalezaloby na POCZATKU zapytac czy SPRAWDZIL, ze ta wtyczka
tam nadal siedzi (mogla wypasc n.p. w wyniku dzialan sprzataczki...)
Dzialanie serwisu ma polegac na ustaleniu przyczyn ew. defektu, a nie na wierze
w umiejetnosci diagnostyczne usera. Co ci przyjdzie ze znajomosci nastaw DMA,
IRQ, wersji programu itp. jak nie wiesz czy user sprawdzil kabel ?
Pozdrowienia!
Mariusz -=maVox=-
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:32:50 MET DST