problem z fdisk

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 00:28:56 MET

hej,

mam śmieszny problem. Niby nie jest to dla mnie istotne, ale mnie dręczy.
Otóż na kompiku uczelnianym zainstalowałem w95 i linuxa. Mam jeden HDD,
podzielony:
hda1 (primary): w95 (msdos)
hda2 (primary): linux
hda5 (log.): linux swap
hda6 (log.): msdos

z czego hda1 zakładałem normalnie w dosie. Ponieważ drugiego primary
fdiskiem dosowym się nie dało założyć (jakoś nie chciał), to założyłem go w
linuxie. partycję extended założyłem w dos, natomiast obie logiczne
partycje w linuxie. I jest heca. Tzn. fdisk linuxowy działa poprawnie,
natomiast dosowy się burzy i wypisuje, że coś nie tak z 'fixed disk'. Nie
wiem o co mu chodzi? Czyżby nie lubił 2 partycji primary do tego stopnia, że
nawet nie chce wystartować?

dzięki za wszelkie sugestie,

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***