Re: Zoltrix i pad po pierwszym polaczeniu

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 10:23:46 MET

Zbyszek Czapnik <czapnik_at_polbox.com> wrote:
: Weź miernik uniwersalny (voltomierz) i sprawdź jakie masz napięcie
: pomiędzy masą komputera a uziemieniem (kaloryfer, piorunochron)
: czasami dochodzi do 80 -100 Volt. To zasługa zasilacza.

Nie zasilacza, tylko Twoja. Dziura na bolec we wtyczce jest?
To dlaczego wkladasz w gniazdko bez bolca?

: Tak kiedyś
: miałem. Dopiero jak któryś raz zawiesiłem numer na centrali przysłali
: montera i mi zademonstrował. Chwała Bogu miałem modem z homologacją bo
: miał zamiar zarekwirować (pokazał mi pisemko wystawione na moje
: nazwisko z poleceniem dostarczenia homologacji).

Po pierwsze, to nie moze rekwirowac modemu, tylko co najwyzej odlaczyc
linie, i straszyc kara.
Po drugie - zaiste gowniany to modem co nie izoluje obwodow. I nie powinien
dostac homologacji. A TPSA powinna go od ciebie pozyczyc, zademonstrowac
importerowi i cofnac mu homologacje :-)

J.