Re: Zoltrix i pad po pierwszym polaczeniu

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 00:24:39 MET

Dnia 12 Nov 1997 12:04:32 +0100, Kamil Konieczny <kkoniec_at_mks.com.pl>
napisał:

>moze to wina zlych ustawien ? (dawalem rozne komendy ATcostam...)
>czy tez uszkodzona karta modemu ?

Wytłumaczę jak porafię najprościej!

Weź miernik uniwersalny (voltomierz) i sprawdź jakie masz napięcie
pomiędzy masą komputera a uziemieniem (kaloryfer, piorunochron)
czasami dochodzi do 80 -100 Volt. To zasługa zasilacza. Tak kiedyś
miałem. Dopiero jak któryś raz zawiesiłem numer na centrali przysłali
montera i mi zademonstrował. Chwała Bogu miałem modem z homologacją bo
miał zamiar zarekwirować (pokazał mi pisemko wystawione na moje
nazwisko z poleceniem dostarczenia homologacji).

Zbyszek