Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 15:35:51 MET

On Thu, 6 Nov 1997 14:33:36 +0100 (CET), Andrzej Lewandowski wrote:

>Grego, jestes po prostu jak dziecko wychwalajace swoja ulubiona
>zabawke...

na tej liscie wychwalalem juz bardzo wiele "zabawek"
(nawt niektore z microsoftu)
wiec zarzut jest co najmniej nietrafiony
poniewaz nie podejrzewam Cie o taka nieumiejetnosc oceny
wiec pozwole sobie traktowac to jako prymitywna probe
zdyskredytowania mnie w oczach pozostalych abonentow PeCet'a

Mnie nie chodzi o zadna konkretna zabawke -
mnie chodzi wylacznie o standardy otwarte
i jesli microsoft poruszy sie w tym kierunku
przyjme go z otwartymi ramionami, i nie bede
nawet wypominal przeszlosci

>Ale nie przejmuj sie, tacy tez sa na swiecie potrzebni...

tez mi nowina!

mysle ze tacy jak ja sa znacznie bardziej potrzebni niz ci co:

bo tych jest wszedzie pelno.

to raczej ja moglbym powiedziec - rowniez i wroble sa potrzebne
aby orly mogly sie czuc orlami

;->

Grego

--
Gregorio Kus  Grego_at_RMnet.it  root_at_amk.rmnet.it  root_at_wep.cust.fnc.net