Re: Upgrade BIOS'u

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 00:24:29 MET

Dnia 12 Nov 1997 19:39:50 GMT, "Piotr Bojarski" <pibojar_at_priv.onet.pl>
napisał:
>Kumpel sciagnol sobie nowy Bios do Giga-Byta i w helpie bylo wyraznie
>zaznaczone zeby dokonywac zmian wylacznie z Ms-dos - inaczej plyta na
>szmelc
>Moze Win'95 za bardzo sie wpieprzaja w obsluge i dlatego upgrade sie sypie.
W tym co piszesz jest kupa prawdy...... No może więcej kupy niż
prawdy!

Mam Gigabyte (Dual Pentium) i robiłem niedawno upgrade BIOS. Robiłem
to z dyskietki startowej Windows 95 (OSr2 PL) i wszystko jest OK. To
znaczy przedtem też było OK, ale zmieniłem BIOS z ciekawości.

W Helpie jest dokładny opis co ma być na dyskietce startowej Windows
lub DOS. Ważne by nie ładować ŻADNYCH programów rezydentnych. Mają być
wyłącznie pliki systemowe.

Zbyszek